1. Karnety Wanga Sauna & Spa są kartami elektronicznymi wydawanymi przez Wanga Sauna & Spa, którego właścicielem jest Domotel Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku 80-755, ul. Szafarnia 10, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000384263, o kapitale zakładowym 5 000,00 PLN w całości opłaconym
2. Karnet Wanga Sauna & Spa uprawnia do 12, 24, 36 wejść na trzygodzinny pobyt w strefie Wanga Sauna & Spa.
3. Płatność za Karnet Wanga Sauna & Spa może być dokonywana gotówką lub kartą płatniczą lub płatnościami online.
4. Karnet Wanga Sauna & Spa nie podlega zwrotowi ani wymianie na środki pieniężne.
5. Karnet Wanga Sauna & Spa jest ważny 3, 6 lub 12 miesięcy. Po upływie tego okresu niewykorzystane wejścia zapisane na karcie nie podlegają realizacji, a środki za niewykorzystane wejścia nie podlegają zwrotowi.
6. Termin ważności karty może zostać przedłużony w momencie zakupu kolejnego karnetu. Niewykorzystane wejścia z poprzedniego Karnetu sumują się z nowymi wejściami.
7. Właściciel Karnetu Wanga Sauna & Spa może zrealizować wejście wraz z osobą towarzyszącą (podczas realizacji pobierana jest ilość “wejść” adekwatna do ilości osób będących w towarzystwie właściciela karnetu). Karnet nie obowiązuje na wydarzenia specjalne lub noce saunowe.
8. W przypadku przekroczenia czasu, do którego wykorzystania uprawnia karta (3h) klient zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowej opłaty według obowiązującego cennika.
9. Data zakupu Karnetu Wanga Sauna & Spa jest pierwszym dniem jej ważności, chyba że dotyczy to zakupu karnetu w przedsprzedaży, wtedy należy aktywować Karnet nie później niż 15 dni od oficjalnego otwarcia obiektu lub nastąpi to automatycznie w 15 dniu od otwarcia.
10. Przy wyrabianiu Karnetu Wanga Sauna & Spa klient zobowiązany jest do podania imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji usług zakupionych za pośrednictwem karty.
11. Posiadacz karty zobowiązuje się do udzielania swojego wizerunku w celach identyfikacji użytkownika karty.
12. Wanga Sauna & Spa nie ponosi odpowiedzialności za Karnety Wanga Sauna & Spa, które zostały utracone lub uszkodzone po ich wydaniu.
13. Wanga Sauna & Spa nie odpowiada za brak możliwości realizacji Karnetu wynikający z utraty połączenia elektronicznego lub telefonicznego z systemem informatycznym wydawcy.
14. Nabycie lub korzystanie z Karnetu Wanga Sauna & Spa jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
15. Reklamacje można zgłaszać pisemnie bądź mailowo pod adres sauny@saunawanga.pl. Wszelkie reklamacje związane z zakupionymi Karnetami Wanga Sauna & Spa będą rozpatrywane na drodze pisemnej bądź mailowej w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania, zgodnie z regulaminem oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
16. Wanga Sauna & Spa zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie w każdym czasie bez podania przyczyny. Wszelkie zmiany obowiązują od daty ich wprowadzenia.
17. Administratorem danych osobowych jest Domotel Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku 80-755, ul. Szafarnia 10, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000384263, i przetwarzane są one w celu umożliwienia świadczenia usługi. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 RODO – tj. przetwarzanie jest konieczne do wykonania umowy (świadczenia usług). Osobom, których dane są przetwarzane, przysługuje prawo dostępu do nich, ich poprawiania, usuwania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz żądania ich przeniesienia do innego administratora danych. Dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do wykonania usługi objętej karnetem.